Paddan: själv så är det dags att pensionera min röda 39 Svartvadet.Den klarade inte en tripp igenom tvättmaskinen så bra.
Inlägg: 1176481
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modoante:
Jag förväntar mig en värdig begravning av den stackars tröjan
Jag förväntar mig en värdig begravning av den stackars tröjan