Inlägg: 1181396
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
Berka: "De possitiva med denna match är väl att de e den enda matchen som modo faktiskt varit dåliga."
Vi har varit dåliga i alla matcher. Mot Dif och HV fick vi högvis med gratispuckar av slarviga uppspel från motståndarna, men idag och mot Frölunda fick vi inget gratis, och då hände det ingenting heller.
Första två perioderna var bland det uddlösaste jag sett de senaste åren, och jag tror inte att det bli bättre förrän Sundström är tillbaka.
Vi har varit dåliga i alla matcher. Mot Dif och HV fick vi högvis med gratispuckar av slarviga uppspel från motståndarna, men idag och mot Frölunda fick vi inget gratis, och då hände det ingenting heller.
Första två perioderna var bland det uddlösaste jag sett de senaste åren, och jag tror inte att det bli bättre förrän Sundström är tillbaka.
Hur kan ett helt lag uppföra sig på detta sätt? En handfull spelare försökte iaf., men resten ville inte ens försöka.
De possitiva med denna match är väl att de e den enda matchen som modo faktiskt varit dåliga.