Inlägg: 1181443
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
shinzawai: ah jag håller inte riktigt med, 2 tuffa bortamatcher där vi dom spelar bra bortahockey och faktiskt borde satt några puckar till.
Susse är tyvärr för viktig anser jag, i fjol när han va borta slutade poängena att komma och nu har vi tagit 3 av 12 möjliga vilket måste anses som dåligt.
Susse är tyvärr för viktig anser jag, i fjol när han va borta slutade poängena att komma och nu har vi tagit 3 av 12 möjliga vilket måste anses som dåligt.
Vi har varit dåliga i alla matcher. Mot Dif och HV fick vi högvis med gratispuckar av slarviga uppspel från motståndarna, men idag och mot Frölunda fick vi inget gratis, och då hände det ingenting heller.
Första två perioderna var bland det uddlösaste jag sett de senaste åren, och jag tror inte att det bli bättre förrän Sundström är tillbaka.