spud: Vi har ett antal dåliga kontrakt som går ut efter den här säsongen. Då finns det chans att bygga nytt på allvar.
Inlägg: 1181542
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
Wayne Gresky: Va bra. Då börjar vi med att locka spelare till klubben med dåliga avtal ifall de inte skulle klara av att leverera.