Inlägg: 1181541
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
spud: Tycker att du är väl hård i din kritik mot Svarten, finns herrar i laget som enligt mig gjort betydligt sämre matcher än honom i år. Tycker inte att Svarten på något sätt varit usel.
Jag blir dock orolig att HELA laget ser så sega ut, det är en sak om ett par spelare har en dålig kväll men hela laget.
Jag blir dock orolig att HELA laget ser så sega ut, det är en sak om ett par spelare har en dålig kväll men hela laget.
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
spud: Vi har ett antal dåliga kontrakt som går ut efter den här säsongen. Då finns det chans att bygga nytt på allvar.
Det är nog dags att vi köper en spegel till ovan nämnda herrar och fråga om de kan se sig själv däri och undra hur deras lösning på problemet är.
Svarten är ju faktiskt rent usel hittils iår. Så fort vi kommer upp i anfallszon känns han som en back som fått flytta fram till center plats.
Om han bara duger till att spela på 50% av banan ska han ha lön därefter.