spud: Vi är sämst i hela ligan på tekningar, och så var det ifjol också. Och min känsla är att Svarten är den sämsta av dem allihopa.
Inlägg: 1181563
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
spud:
Enligt webradion så ligger Svarten över 60% på tekningarna i år, om jag inte hörde helt galet...
Enligt webradion så ligger Svarten över 60% på tekningarna i år, om jag inte hörde helt galet...