qwertas: Visst svarten har varit ok, men med hans lön ska han vara bäst bland forwards. Och det är han inte ens i närheten av.
Inlägg: 1181561
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
spud: Vi är sämst i hela ligan på tekningar, och så var det ifjol också. Och min känsla är att Svarten är den sämsta av dem allihopa.