Inlägg: 1181588
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
shinzawai: Posta frågan på officiella så har Roger och Pierre något att göra i helgen.
Själv undrar jag om isen är en liten del av problemet samt om någon sandat modospelarnas skridskor?
Själv undrar jag om isen är en liten del av problemet samt om någon sandat modospelarnas skridskor?
Brynäs var även mästare på screening igår. Det var inte ofta MODO-spelarna fick chans att forechecka.
Varför kan spelare som tjänar 200 000 SEK i månaden inte slå ett vettigt pass?