Inlägg: 1181545
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
qwertas: Grejjen är ju att det är för få pass som kommer på bladet och till en spelare som trampar. Det är klart att det blir floppspel när spelarna aldrig får pucken på bladet och aldrig när de har fart. Vad beror det på? Jag kan inte tillräckligt mkt hockey för att analysera det. Är det som ifjol där forwards hann komma för långt upp i banan innan pucken levererades? Ifjol var det för ofta en stillastående forward på blå som fick pucken, och denne kunde bara vinkla ner den i sarghörnet och hoppas hinna dit först..
Brynäs var även mästare på screening igår. Det var inte ofta MODO-spelarna fick chans att forechecka.
Varför kan spelare som tjänar 200 000 SEK i månaden inte slå ett vettigt pass?
Brynäs var även mästare på screening igår. Det var inte ofta MODO-spelarna fick chans att forechecka.
Varför kan spelare som tjänar 200 000 SEK i månaden inte slå ett vettigt pass?
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
qwertas: Visst svarten har varit ok, men med hans lön ska han vara bäst bland forwards. Och det är han inte ens i närheten av.
Jag blir dock orolig att HELA laget ser så sega ut, det är en sak om ett par spelare har en dålig kväll men hela laget.