Inlägg: 1183287
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå AIK 2009-10-06
MorganaLefaey:
Foppa spelar med Modo resten av säsongen, jag lovar. Allt annat vore stor galenskap.
Foppa spelar med Modo resten av säsongen, jag lovar. Allt annat vore stor galenskap.
Förvånar mig faktiskt inte att de presterat det de gjort, då jag inte hade några förhoppningar på dem. Man kanske skall hänga ut Salle, Green, Svarten och Skröder i stället. Där har vi folk som skall göra nytta, men som inte lyckas. I många fall får man exakt vad man betalar för med små undantag för guldkorn och plumpar.
Att man sedan tror att man skall hitta en målskytt till fyndpris är väl att tro på för mycket. Bara att slänga fram plånkan och värva Haydar plus en fyndvara som freddan uttrycker sig. Då kanske modo har chans att göra det freddan hoppas på. Med lite tur så kanske man inte slösar bort en combackande foppa på att hålla oss kvar i eliten också.