Inlägg: 1183357
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå AIK 2009-10-06
NuMo: "Foppa spelar med Modo resten av säsongen, jag lovar. Allt annat vore stor galenskap. "
Med reservation för eventuella skador då (-:
Jag skulle inte bli förvånad om Macke kliver ut på isen framåt vårkanten heller. Om Modo skulle riskera kvalserie i slutet på serien så är jag övertygad om att han skulle ställa upp.
Med reservation för eventuella skador då (-:
Jag skulle inte bli förvånad om Macke kliver ut på isen framåt vårkanten heller. Om Modo skulle riskera kvalserie i slutet på serien så är jag övertygad om att han skulle ställa upp.
+ 1
Sv: MODO Hockey - Skellefteå AIK 2009-10-06
NuMo:Troligt gör han det, men vi behöver mera, vi är mycket känsliga för skador och som det ser ut nu mycket beroende av enskilda spelare.
Foppa spelar med Modo resten av säsongen, jag lovar. Allt annat vore stor galenskap.