Inlägg: 1189298
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: Alexander Steen är ju "damaged goods" så just nu är han nog riktigt billig att hyra i ett par veckor...
Weinis, Alex Steen.
VÄRVA!!! Avgå Hedin!