MODOJohan: Alexander Steen är ju "damaged goods" så just nu är han nog riktigt billig att hyra i ett par veckor...
Inlägg: 1189302
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Tänker mer inför framtiden! Tror att vi kan ha en fullgod ersättningsstomme i dessa gentlemän. Vilka annars ska ta över? Ska vi värva utländskt till stomme?