Inlägg: 1189339
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ser tungt ut för västernorrland just nu. Man kan ha hur mycket klubbhjärta som helst, det är poängen som räknas och kan inte hjärtat fixa det så måste man söka någon annan som kan.
Självklart känns det tryggt att ha spelare med klubbhjärta från barnsben, men jag tror vi får nöja oss med att bygga en lagstomme av etablerade elitspelare från andra ställen som kan bli kvar i klubben flera år.
Jaså paj, ja de e smaskens. Själv for jag på kina och tog med en shee shaun fläskfilégryta med ris , kittlar dödskönt i kistan ;)