Inlägg: 1189336
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: Tyvärr ser jag ingen stomme i sikte, då sammi påhlsson och bröderna sedin är väl tillbaka i modo om en 5-6 år, sammi kanske inte ens återvänder.
Självklart känns det tryggt att ha spelare med klubbhjärta från barnsben, men jag tror vi får nöja oss med att bygga en lagstomme av etablerade elitspelare från andra ställen som kan bli kvar i klubben flera år.
Jaså paj, ja de e smaskens. Själv for jag på kina och tog med en shee shaun fläskfilégryta med ris , kittlar dödskönt i kistan ;)
Självklart känns det tryggt att ha spelare med klubbhjärta från barnsben, men jag tror vi får nöja oss med att bygga en lagstomme av etablerade elitspelare från andra ställen som kan bli kvar i klubben flera år.
Jaså paj, ja de e smaskens. Själv for jag på kina och tog med en shee shaun fläskfilégryta med ris , kittlar dödskönt i kistan ;)
Nu ska jag äta resterna från gårdagen av min tacogratängpaj =)