Inlägg: 1189366
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så verkar de som modo har fått tillbaka lite skadade och sjuka spelare =) Nu hoppas man av allt vad tygen håller att susse och foppa ansluter till truppen inom kort.
Och även hur bra som helst att eddie larsson verkar komma närmare och närmare än fast plats i A-laget vilket jag tycker är vansinnigt roligt, han har talang som bara den och kan bli ruggigt bra.
Och även hur bra som helst att eddie larsson verkar komma närmare och närmare än fast plats i A-laget vilket jag tycker är vansinnigt roligt, han har talang som bara den och kan bli ruggigt bra.
Jag gör bara komman i mina egna banderoller.