Inlägg: 1189622
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
"Merittyngde Per Hållberg med den eleganta skridskoåkningen tränade i dag och kanske spelar han mot sin gamla klubb på torsdag.
– Jag tog det ganska lugnt och var med på några övningar. Svårt att säga om jag är med på torsdag och måste bli uttagen också, säger Hållberg som bara spelat en match i elitserien den här säsongen."
– Jag tog det ganska lugnt och var med på några övningar. Svårt att säga om jag är med på torsdag och måste bli uttagen också, säger Hållberg som bara spelat en match i elitserien den här säsongen."
Och även hur bra som helst att eddie larsson verkar komma närmare och närmare än fast plats i A-laget vilket jag tycker är vansinnigt roligt, han har talang som bara den och kan bli ruggigt bra.