Inlägg: 1191808
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Helt otroligt då att vi har bränt hela spelarbudgeten på medelspelare och sämre ,och ändå har den 5:e högsta spelarbudgeten i årets ES.
SUCK !!
SUCK !!
En VD gör vad den kan för att öka intäkterna, men måste hålla sig inom lagens riktmärken, och i MODO fall är man helt beroende på vad folk är beredd att överföra till MODO när det kommer till publikintäkter och sponsorer.
Dock har du rätt i att vi måste få in klass, men dagens match var ändå riktigt bra jämfört med alla andra modo matcher, är väl nästan bara DIF borta som är i närheten av dagens kämpainsats.
Svarten var enorm, synd att han inte fick jobba in några.