Inlägg: 1191819
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Men det är ju knappast de kontrakt som freddan signat som är MODOs pain in the ass när det kommer till spelarbudgeten. Det är Salles Hasses Svarten och timander som inte är i närheten av att bidra i den omfattning deras kontrakt tar del av MODOs totala spelarbudget.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kanske är det bilden ovanför som gör oss så dåliga, kanske dags att byta
SUCK !!