Inlägg: 1197003
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: Inte illa av en föredetting att gå in i första linen i vilket ES-lag som helst och gå från lite juniorträning till landslaget.
Stort citat från en artikelkommentar i expressen av en forumgranne nära oss:
Postat av gud den 3 nov 2009 kl 05:49
Lägg av för fan du är den största föredettingen
världen har skådat.hoppas du får ont ont ont.