bisterfinnen: Inte illa av en föredetting att gå in i första linen i vilket ES-lag som helst och gå från lite juniorträning till landslaget.
Inlägg: 1197005
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rolig cat f...dog fight i bland kommentarerna.
Länkar:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/timra/article6063191.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/timra/article6063191.ab