Berka: En målsumpare...nej tack.-)
Inlägg: 1197795
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
AM: Håller med dig. Enda chansen för Nordgren är nog att förstora målen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
AM: Fast framspelaren tar vi gärna emot...
Glädjen och glöden i Peters ögon i intervjun efter 2:a säger mycket.
Glädjen och glöden i Peters ögon i intervjun efter 2:a säger mycket.