AM: Håller med dig. Enda chansen för Nordgren är nog att förstora målen.
Inlägg: 1197854
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Skön kommentator vid Barcelonas första mål :-) Man får lite vibbar av Foppas glansdagar i NHL och deras "Peter the Great!!!"