spud: Efter färjestads andra mål så förvandlades modospelarna till yra huvudlösa höns. Man har tappat sina positioner helt nu.
Inlägg: 1199380
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2009-11-12
NuMo: Jag förstår dem, det måste vara svintungt att vara det bättre laget och inte få utdelning. Sen känns det som att FBK knappt behöver ta i för att göra sina mål medan vi sliter häcken av oss.