NuMo: Jag förstår dem, det måste vara svintungt att vara det bättre laget och inte få utdelning. Sen känns det som att FBK knappt behöver ta i för att göra sina mål medan vi sliter häcken av oss.
Inlägg: 1199390
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2009-11-12
spud: Nu är det ju synd att man bäddar för ytterliggare en chanslös period. Man kommer inte att vinna även om man vinner sista perioden den här gången.
Tröstlöst!
Tröstlöst!