Inlägg: 1199407
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2009-11-12
Salle: bara hålla skenet uppe och försöka göra en bra 3:e period.
Modo har försökt göra en bra bortamatch men domaren vill annat, bara att jobba hårt i 3:e och inte dra på sig skador
Modo har försökt göra en bra bortamatch men domaren vill annat, bara att jobba hårt i 3:e och inte dra på sig skador
Synd på en bra 1:a period att en jätteklen domarinsats ger FBK extra fart.
För hur det kan vara OK att slå knytnäven i huvudet på en målvakt är för mig obegripligt.
Men som vi sagt så har vi INGA som helst marginaler med oss och får ingenting gratis.