Ketchupflaskan har gått i topp.
Inlägg: 1199398
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2009-11-12
Poffa: Efter 2-1 tappar vi allt spel. Sen visar Sondell och Jonsson varför de är inne på så många baklängesmål. Början till fallet är dock att vi får en utvisning med oss i början av perioden. PP är sämre än det någonsin varit.
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2009-11-12
Poffa: Ja nu är det bara att Heja på Brynäs och hoppas vi slipper flera skador.
Synd på en bra 1:a period att en jätteklen domarinsats ger FBK extra fart.
För hur det kan vara OK att slå knytnäven i huvudet på en målvakt är för mig obegripligt.
Men som vi sagt så har vi INGA som helst marginaler med oss och får ingenting gratis.
Synd på en bra 1:a period att en jätteklen domarinsats ger FBK extra fart.
För hur det kan vara OK att slå knytnäven i huvudet på en målvakt är för mig obegripligt.
Men som vi sagt så har vi INGA som helst marginaler med oss och får ingenting gratis.