Salle: Tycker att såna personer som heter Morgan borde bli bannlysta...
Inlägg: 1199655
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2009-11-12
Paddan: Jag tycker sportchefer som inte fattar att man har ett värdelöst lag borde bannlysas