Paddan: Jag tycker sportchefer som inte fattar att man har ett värdelöst lag borde bannlysas
Inlägg: 1199660
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2009-11-12
Berka: Freddan har väl sina sidor, men han har trots allt ärvt ett skatbo som han inte har haft ekonomiska möjligheter att reparera. Nu fick han i alla fall lite ROT-avdrag att snickra för, så vi får hoppas att han fyndar OS-kvalité och inte en massa kvinta och utskott.