Det är låga odds på att detta urartar med slagsmål från ett gäng förnedrade norrbottningar.
Inlägg: 1203471
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2009-11-19, kl 19:00
spud: Vore kul om vi kunde hålla nolla, svedberg fötjänar det.
Och vi vinner nog denna 3e period!!
Och vi vinner nog denna 3e period!!