Inlägg: 1203481
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2009-11-19, kl 19:00
spud: Det kanske inte är så hemskt roligt att vara MoDoit just nu.
Men ha i åtanke att det kunde vara värre.
Man kunde vara Timråit...
RBK leder..fniss
Vi är inte sist längre.
Men ha i åtanke att det kunde vara värre.
Man kunde vara Timråit...
RBK leder..fniss
Vi är inte sist längre.
Och vi vinner nog denna 3e period!!