Inlägg: 1203492
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2009-11-19, kl 19:00
jag som kär timråit måste lyfta hatten för modo och Peter Forsberg..
vilken vinst för svensk hockey!
vilken vinst för svensk hockey!
Men ha i åtanke att det kunde vara värre.
Man kunde vara Timråit...
RBK leder..fniss
Vi är inte sist längre.