Inlägg: 1207402
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Linköpings HC 2009-11-24
bisterfinnen: En poäng i alla fall, chans på två. Bättre än inga poäng som det gott och väl har kunnat bli. Domaren glömde ju bort att blåsa sista tre minuterna.
Sv: MODO Hockey - Linköpings HC 2009-11-24
bisterfinnen:
Skulle behöva ha någon som apporterar en pinne till nu!
Skulle behöva ha någon som apporterar en pinne till nu!
Fråga nån timråit, haha...