bisterfinnen: En poäng i alla fall, chans på två. Bättre än inga poäng som det gott och väl har kunnat bli. Domaren glömde ju bort att blåsa sista tre minuterna.
Inlägg: 1207407
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Linköpings HC 2009-11-24
NuMo: Är det dags fet norsken att skaffa sig ett alibi ikväll?