Björn W: Fjällräven Center it is.
Inlägg: 1207809
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nikki Nine: Vet inte riktigt om jag gillar "center". Vi har ju redan en chokladarena.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bra att de visade en bild, så även vi döva förstår vad de pratar om.