Nikki Nine: Vet inte riktigt om jag gillar "center". Vi har ju redan en chokladarena.
Inlägg: 1207818
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Nya Stångebrohallen är väl inte den första associationen jag får av det namnet, men smaken är som baken.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Förstår inte heller det där med center, fjällräven arena låter mycket bättre i munnen.