Inlägg: 1210002
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2009-11-28, kl 18:30
hellge:
Men vem är det som går runt och filmar allt det där och lägger upp det oredigerat på nätet? Har fullt upp med att studera NYR-tröjan. Fin. Skulle sova, men det här verkar vara en hel långfilm...
Men vem är det som går runt och filmar allt det där och lägger upp det oredigerat på nätet? Har fullt upp med att studera NYR-tröjan. Fin. Skulle sova, men det här verkar vara en hel långfilm...
Det är någon jävla streamad sändning. Kolla intervjun med Foppa på slutet. Vad är det han säger till reportern? Han verkar smått förbannad.
Redigerad kommentar