Inlägg: 1210003
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2009-11-28, kl 18:30
knaskamilla: tittar när dom filmar lappen med böter 200 spänn för bromsspår i toan?
Men vem är det som går runt och filmar allt det där och lägger upp det oredigerat på nätet? Har fullt upp med att studera NYR-tröjan. Fin. Skulle sova, men det här verkar vara en hel långfilm...