Inlägg: 1210770
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Schtaan 2009-12-01, kl 19:00
Icing-Ove: Hoppas vi kan hålla ut dett a boxplay i början nu å sen gasar vi för fullt.
Hoppas ölet smakar ;)
Hoppas ölet smakar ;)
Sv: MODO Hockey - Schtaan 2009-12-01, kl 19:00
Icing-Ove: Ger mig fan på att Björn inte är på vinden.
MoDo ligger sist och har respekt för AIK, det är nog det. Sedan dricker jag en god Pripps julöl 5,0% på burk, och helt plötsligt känner jag ett lugn som bara en spikmatta och tung rökig voodoo kan matcha :-)