Inlägg: 1210782
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Schtaan 2009-12-01, kl 19:00
Berka:
Vårat backspel i afton är bedrövligt!
Att man har så svårt i egen zon.
Vårat backspel i afton är bedrövligt!
Att man har så svårt i egen zon.
Hoppas ölet smakar ;)