Nu är tokdårarna med sina våta rivningsdrömmar i farten igen.
Inlägg: 1211250
Svarskommentarer
Sv: Kempehallen
Petey21: Hur nostalgisk man än kan vara så måste jag hålla med honom. Kempis kräver upprustning modell större, då är det vettigare att kommunen fokuserar på övriga ishallar, för övik behöver inte en till hall med så stor publikapacitet.