Frisco: Det är snart jul vilket innebär att vissa inte anser sig ha råd att gå på hockey då klappar ska inhandlas. Speciellt i år med ovanligt dålig konjunktur och få sålda säsongskort så finns det en sannolikhet att matcher så nära jul kan bli lidande. Sen så kan det ju hända att vissa inte kan gå för att de ska på nobelbanketten, med det antalet borde inte påverka publiksiffran nämnvärt.
Inlägg: 1214974
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky:
Enligt ett personligt meddelande jag fick på svenska fans så placeras Mattias Ritola i MoDo kommande säsong. Förhandlingarna skall vara långt gångna och parterna är nästan överens.
Kom ihåg vart ni läste det först :)
Så här stor det ..
| Ett till innofficiellt rykte för dig som är från borlänge det ryktas att långt gågna förhandligar mellan Rittola och Modo till nästa säsong man är nästan överrens |