Inlägg: 1215639
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Ritola hade varit en cool värvning. Hoppas det stämmer!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Ritola? Han AIKarn som ritar fotboll i tv? Fan ska han göra i MODO, vi har ju Sondell som gör våra tavlor.
Berka länk
Berka länk
Redigerad kommentar
Wayne Gresky:
Enligt ett personligt meddelande jag fick på svenska fans så placeras Mattias Ritola i MoDo kommande säsong. Förhandlingarna skall vara långt gångna och parterna är nästan överens.
Kom ihåg vart ni läste det först :)
Så här stor det ..