mattias - 74: Ritola hade varit en cool värvning. Hoppas det stämmer!
Inlägg: 1215665
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nikki Nine: Äh de blir frölunda eller fbk för han om han vänder hem