Inlägg: 1219997
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
AIK lovar tydligen att de ska tacklas, låter lite hotfullt, Zuccarello är starkare än Antos och jag kommer att försöka vara snäll med alla AIK-are runt mitt bord på O'learys i Umeå ikväll...
Redigerad kommentar
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
kärran: Själv funderar jag på att göra en tvåpinnare på vilken det står:
Brynäs 1
Nyland 10
Det skulle få de stackars brunäsorna att darra som höstlöv tack vare minnet av åttondelsfinalen i SM, år 1942.
Brynäs 1
Nyland 10
Det skulle få de stackars brunäsorna att darra som höstlöv tack vare minnet av åttondelsfinalen i SM, år 1942.
Fick upp ganska grymma bilder från -99 av Molin, då Brynäsklacken kom på att skrika och påminna om det årtalet.