Inlägg: 1220047
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Icing-Ove: Jag skulle nog hålla en ganska låg profil om jag var du. Vi har väl aldrig vunnit i Schtaan (förutom i sudden)?
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Icing-Ove: Ujujuj, vad skriver de på för språk däruppe? Knappast modern svenska iaf? Västerbottniska? Vad säger Knas om texten? VIG? =Väldigt Icke Godkänd.
Redigerad kommentar