Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Icing-Ove: Ujujuj, vad skriver de på för språk däruppe? Knappast modern svenska iaf? Västerbottniska? Vad säger Knas om texten? VIG? =Väldigt Icke Godkänd.