Nikki Nine Om vi bortser vår sovmorgon tycker jag vi spelar bra.
Inlägg: 1220208
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
spud: Efter det bortdömda målet, ja. Det håller jag med om.