spud: Efter det bortdömda målet, ja. Det håller jag med om.
Inlägg: 1220212
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
SkAIK-TIK måste varit en syn för gudarna, 2 lag som står i en ring runt eget mål och väntar på motståndarnas misstag.