spud: Jaja. Det är en match på lördag också.
Inlägg: 1220220
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Nikki Nine: Kan inte Sondräll kliva av, för gott?? Verka ha mer felslipat än vanligt.
O PÅG har dåliga klubbor, fyyy faaaan!!!
O PÅG har dåliga klubbor, fyyy faaaan!!!
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Nikki Nine: Den här matchen är redan förlorad. Det är alldeles uppenbart. Vi spelar bra, men får tragiska mål mot oss.